ארבל: "הקואליציה מתנהלת בבריונות ורומסת את כל הכללים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ארבל: "הקואליציה מתנהלת בבריונות ורומסת את כל הכללים"

    ח"כ משה ארבל בראיון 'לקול חי': "יש להם קבוצה של בריונים שהחליטו לרמוס את כל הכללים. הם שכחו שזה גלגל, היום אתה בקואליציה ומחר אתה באופוזיציה ואם לא יהיה כבוד בסיסי שום דבר לא יעבוד"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל תוקף את הקואליציה על כינוס הוועדה המסדרת בצום י"ז בתמוז: "סיפור הוועדה המסדרת הוא המשך ישיר לבריונות שמנהלת הקואליציה לכל עבודת הכנסת, התופעה שבה יו"ר הכסת מתנהג כאילו הוא יו"ר מרכז מפלגת יש עתיד ומונע מחברי האופוזיציה לבצע את תפקידם ולהגיש הצעות חוק – זה רמיסת כל הכללים שהיו נהוגים בכנסת".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר ארבל: "הבריונות של הקואליציה מתבטאת בוועדה המסדרת. יש נוהל בכנסת שכאשר יש יום צום ומדובר ביום ראשון, שאינו יום של דיונים בכנסת – לא מכנסים דיונים כאלו. הנוהג הזה נשמר במשך שנים רבות וכיבד את כולם ויש להם קבוצה של בריונים שהחליטו לרמוס את כל הכללים. הם שכחו שזה גלגל, היום אתה בקואליציה ומחר אתה באופוזיציה ואם לא יהיה כבוד בסיסי שום דבר לא יעבוד".

    עוד תקף ארבל: "יו"ר הכנסת מסר הודעה כוזבת לביהמ"ש העליון. בתחילה, הוא הודיע מעל בימת הכנסת ולי באופן אישי שישנה החלטה שלא לחוקק במשך חודש, ולבית המשפט הודיע שאין החלטה כזו – וזה שחור על גבי לבן. הגשתי עתירה לבג"ץ כנגד ההחלטה שלדעתי היא לא חוקית".

    לדברי ארבל: "בכל הפעמים הקודמות שהייתה החלטה כזו היא התקבלה בהסכמה של הקואליציה והאופוזיציה. יו"ר הכנסת הוא לא כל יכול. הוא היה צריך לכנס את נשיאות הכנסת ולהביא את זה להצבעה, אבל הוא לא עשה את זה עד היום והוא החליט את זה לבד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תתביישו לכם, ככה להיכנס פעם אחרי פעם אחרי חברי כנסת חרדים ולהגיד להם שהם לא בסדר במקום לחזק אותם. אתם ממש חילונים בתחפושת. חוץ מהאגרסיביות השיטתית שיש בתקשורת החילונית השאלות דומות ונוקבות כאילו שזה מה שהמאזין רוצה לשמוע. תפסיקו עם השיטה המפלגת הזו ותעזרו לשם שינוי לעבודת הקודש של הפלת הממשלה הרעה הזו.
      זו לא דרך התורה!!!